Advarsel! Produktet er inaktivit og ikke tilgjengelig for bestilling.

TK 1200 Hjelm - Architek Redrock Karbon

Lettvektshjelm

Bestillingsvare

5.500,-

7.800,-

KLIM har laget verdens første Grand Touring-hjelm. Et revolusjonerende modulær hjelmdesign som gjør den til den letteste og høyest ytelsesmodulære hjelmen for de lengste turerene. TK1200 gir massiv komfort, tilpasser seg skiftende kjøreforhold med letthet samtidig som den setter standarden for lettvekt.

FULLSTENDIGE SPESIFIKASJONER
  • ULTRA VISION
    MASTER RIDEMILJØET
    KLIM introduserer det første optisk overlegne skjoldsystemet som er i stand til høyeste ytelse under alle lysforhold. Med proprietær adaptiv linseteknologi fra TRANSITIONS® reagerer KLIM's TK1200 umiddelbart på endrede UV-nivåer. Ryttere får redusert tretthet i øynene, økt lys og skadelig strålebeskyttelse og overlegen klarhet takket være minimal objektivforvrengning. Ved å eliminere arkaiske interne visir kan KLIM levere en overlegen kjøreopplevelse med full synsfelt og adaptiv linseteknologi.

• BREAK AWAY
    KLIM utviklet en proprietær break-away hakestang inn i TK1200 som reduserer kraften på hodet og nakken i tilfelle en ulykke med modulsystemet i åpen posisjon.

• TUNE OUT
    KONSTRUERT AERO ACOUSTICS Fokuser
    på veien videre og gå fullt ut med turen takket være KLIM's perfeksjonerte Aero Acoustic-ytelse. KLIM kombinerer elegant og stabil aerodynamikk, intelligent ventilasjonsdesign og et førsteklasses liner-system, og gjør det enkelt å holde seg på ridemil etter mil.

• KJERNESTYRKE
    OVERLEGEN FRA START
    KLIM TK1200 har en full karbonfiberskallkonstruksjon gjort annerledes. Pre-impregnerte fibervev kombineres med vår proprietære polymerisasjonsvarme- og støpeprosess for å sikre presis temperatur og varighet av harpikskurtider. Denne hyperoppmerksomheten sikrer en konstruksjon av høyere kvalitet og uovertruffen håndlaget konsistens som bare finnes i KLIMs premiumhjelmer.

• STØTTESYSTEM
    PASSER RIKTIG, FØL DEG RIKTIG
    Med en mellomliggende oval passform gjør KLIM's størrelsessystem det mulig for ryttere å låse seg inn i en hjelm som er tett og stram, men uten trykkpunkter. Denne oppmerksomheten på detaljer sikrer at komforten strekker seg utover showroom-følelsen og i årene som kommer. Kombinert med KLIMs ergonomiske 3D-polstring og vaskbare, avtakbare hypoallergene innerstøvel.

• QUICK RELEASE
    KLIM sin mikrometriske spennesikring gir rask tilpasning og enda raskere frigjøring – slik at du enkelt får din tilpassede passformopplevelse av og på. Sett den og glem den og opplev den beste passformen på gaten.

• BIOSYNLIGHET
    DET ER GODT Å BLI SETT
    KLIM ledende passiv sikkerhetsdesign erfaring og ferdighet i hi-synlighet og retroreflective materialer er infundert iTK1200 DNA. Bakovervendte refleksmaterialer på hjelmforingen øker synligheten til rytterens hode med lite lys. Det virkelige resultatet: ryttere blir sett raskere og oftere av trafikkens frontlykter.

• INTELLIGENT VENTILASJON
    Konstruert for å gi mer effektiv ventilasjon enn den gamle vakten av hjelmmerker, bygde KLIM et friskluftssystem som var verdig neste generasjon. Den justerbare inntaksporten styrer luftstrømmen til kronen på hodet, fyller volumet mer effektivt og kjøler raskere.

• OVERGÅ FORVENTNINGENE
    Takket være innovative konstruksjonsteknikker og førsteklasses materialer oppfyller eller overgår KLIM TK1200 de mest krevende ECE- og DOT-standardene for gatehjelmer med redusert vekt sammenlignet med konkurrentene.

• SHIELDS UP
    Premium Polycarbonate Anti-Scratch shield-teknologi tar ledelsen med Pinlock-klar systemstandard for å sikre en klar vei fremover. Clear- og Smoke-alternativer er tilgjengelige for å tilpasse turen til forholdene.